wczytuję ...

Bezpłatna infolinia  Hyundai,KIA,ISUZU Jaguar,Land Rover

Zakres obowiązków

  • efektywne wykorzystanie potencjału Serwisu poprzez odpowiednie planowanie pracy biura obsługi Klienta i Hali napraw
  • nadzorowanie procesów w oparciu o obowiązujące procedury oraz standardy jakościowe
  • realizacja planów biznesowych Grupy Marvel i Importera marki Hyundai 
  • odpowiedzialność za wyniki pracy Serwisu

Wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku Kierownika lub Z-cy Kierownika Biura Serwisu
  • Wykształcenie wyższe
  • Samodzielność w działaniu oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Wysoka odporność na stres i asertywność
  • Umiejętność podejmowania szybkich, trafnych decyzji
  • Znajomość procesu obsługi Klienta
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (szczególnie pakiet Office i programy serwisowe)
  • Czynne prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie stałe oraz wysoką premię uzależnioną od wyników
  •  Specjalistyczne szkolenia produktowe
  • Pracę z najnowszymi i zaawansowanymi technologicznie pojazdami (EV, PHEV, HEV)
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dofinansowanie do karnetu sportowego, a w niedalekiej przyszłości do pakietu medycznego
  • Niezwykle miłą atmosferę w pracy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zatrudnienie B2B
  • Wynagrodzenie zawsze na czas
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Grupowe ubezpieczenie na życie, karty MultiSport
  • Pracę wg najwyższych standardów w marce Premium
  • Rodzinną atmosferę w bardzo przyjaznym Zespole

Zakres:

  • Tworzenie kwartalnych i rocznych planów marketingowych zgodnych z zaplanowanym, ustalonym budżetem
  • Stosowanie się we wszystkich działaniach do założeń marketingowych JLR Inchcape Polska
  • Kreowanie, wdrożenie i prowadzenie projektów marketingowych
  • Tworzenie contentu na strony internetowe i do social mediów
  • Sprawność w obsłudze social mediów
  • Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych digital  (BTL i ATL)
  • Współpraca z agencjami
  • Organizacja eventów i spotkań z Klientami według polityki JLR Inchcape Polska
  • Współpraca z Działem Sprzedaży i Serwisu

Nasze wymagania:

  • Minimum 2-3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w digital marketingu
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Dobra znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point)
  • Znajomość języka angielskiego
  • Umiejętności i kompetencje miękkie: kreatywność, odpowiedzialność i samodzielność, analityczne myślenie, umiejętność pracy w grupie, bardzo dobra komunikacja i pozytywne nastawienie, umiejętność poszukiwania rozwiązań, prowadzenia kilku projektów jednocześnie, dobra organizacja pracy.

Kontakt:

Agnieszka Fiderek

agnieszka.fiderek@marvelgrupa.pl

Nr tel. 603 343 420

Poczekaj! Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę!

Szanowny kliencie, podanie danych jest dobrowolne, przed ich podaniem zapoznaj się z zasadami naszej Polityki prywatności i polityki cookies dostępnej tutaj.

Oświadczam iż zapoznałam/łem się z zasadami polityki prywatności. *
Czy wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych wyżej (tj.: imię, nazwisko, e-mail, nr tel.) przez MARVEL Sp. z o.o. ul. Żelazna 7, 90-333 Łódź, NIP: 725-000-78-63, zarejestrowana pod nr KRS 0000142101 zgodnie z RODO z 2016 r. , w celach świadczenia usług marketingowych. Czas przetwarzania Pana /Pani danych nie będzie dłuższy niż okres świadczenia usługi lub do czasu wycofania tej zgody. *
*Jeśli nie wyrazi Pan/Pani tej zgody, nie będziemy mogli powiadomić o akcjach promocyjnych i marketingowych .
Czy wyraża Pani/Pan zgodę na przesyłanie drogą elektroniczną informacji handlowej dotyczącej produktów i usług oferowanych przez spółkę MARVEL oraz partnerów współpracujących w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną? *
*Jeśli nie wyrazi Pan/Pani tej zgody, nie będziemy mogli wysłać informacji handlowej.
Czy wyraża Pani / Pan zgodę na przekazywanie powyższych informacji poprzez używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne (celem ich wyświetlenia na telefonie komputerze, laptopie czy innym urządzeniu, na którym dokonują Państwo logowania i otwarcia korespondencji)? *
*Jeśli nie wyrazi Pan/Pani tej zgody, nie będziemy mogli pozostać w kontakcie.